Jeżeli jesteś producentem, z pewnością zależy Ci na tym, aby stworzone przez Ciebie artykuły cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Nie jest to jednak tak proste, jakby się mogło wydawać. Chyba że doskonale zdajesz sobie sprawę z niektórych trików, którymi możesz zachęcić odbiorców. Z naszą pomocą poznasz 4 powody, dla których warto zainwestować w standy reklamowe!

 

Czym są standy reklamowe?

Standy reklamowe to nic innego, jak produkty, które mają wspierać reklamę zewnętrzną firmy lub konkretnego produktu. Zaliczane są do tzw. grupy materiałów POS, czyli wszelakich nośników reklamy poza środkami masowego przekazu. Ich zadaniem jest wspieranie sprzedaży. A mówiąc prościej? To specjalnie stworzone stojaki, na których może być wystawiony konkretny towar. Tego typu produkty zazwyczaj wykonane są z wysokiej jakości tektury oraz zawierają informacje dla klienta na temat marki. Standy nie posiadają konkretnych standardów, dlatego możesz stworzyć taki, który będzie idealny dla Twoich potrzeb!

 

Dlaczego warto zainwestować w standy reklamowe?

Standy reklamowe są obowiązkowym elementem strategii marketingowej, o ile zależy Ci na jej skuteczności. Poznaj 4 powody, dla których inwestycja w tego typu produkty to strzał w dziesiątkę!

1. Wizytówka Twojej firmy

Zależy Ci na budowaniu pozytywnego wizerunku swojej marki? Powinieneś zatem zadbać o każdy aspekt swoich kampanii marketingowych. Pomysłowe, starannie wykonane standy reklamowe sprawią, że Twoje produkty będą się zdecydowanie lepiej prezentować, niż towary konkurencji. A przy tym, jeżeli zadbasz o ich niebanalny i efektowny design, sprawisz, że klienci będą pozytywnie kojarzyli Twoją działalność. Zatroszcz się o każdy detal, a przekonasz się, że zbudujesz sobie dużą grupę wiernych odbiorców.

2. Zwrócenie uwagi klienta

Zadaniem dobrze wykonanych standów jest zwrócenie uwagi klienta na Twój produkt. Dzięki lepszemu wyeksponowaniu Twoje artykuły będą mocniej, a co najważniejsze — skuteczniej, wzbudzać zainteresowanie u kupujących. Na standach reklamowych zazwyczaj powinno znaleźć się logo, kontakt do firmy lub krótka informacja o niej. Spersonalizuj stojak, tak, aby spełniał Twoje oczekiwania, a także trafiał w gusta grupy docelowej, na której Ci zależy. Zdecyduj się na to rozwiązanie, a zobaczyć, jak dobre wyniki ma tak stosunkowo niewielka inwestycja.

3. Niski koszt wykonania

Stand to bardzo rozsądny wydatek, ponieważ w efektywny sposób wpływa na sprzedaż. Wykonanie standów reklamowych wcale nie jest drogie. Nawet jeżeli chcesz stworzyć efektowny model, koszty będą bardzo atrakcyjne, o ile znajdziesz dobrego wykonawcę. Najpopularniejsze są kartonowe modele, jednak decydując się na nie, poszukaj producenta, który cieszy się dobrą opinią w branży. Zasada jest prosta — im stand lepiej przyciągnie uwagę klienta swoją estetyką, tym większą masz szansę na zwiększenie swoich obrotów.

4. Dobra inwestycja na lata

Inwestując w porządnie wykonany stand reklamowy, możesz mieć pewność, że posłuży Ci on co najmniej kilka lat. Nie zużywa się tak jak ulotki, gazetki, czy innego typu materiały promocyjne. Solidny produkt tego typu, patrząc długodystansowo, jest oszczędnością, ponieważ płacisz raz, a korzyści do Ciebie wracają przez długi czas.

W sklepie Goodwell możesz zamówić standy reklamowe, które spełnią Twoje oczekiwania. To miejsce stworzone przez profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby tworzone przez nich produkty były nie tylko trwałe, ale także estetyczne. Wybieraj między modelami regałowymi, modułowymi lub zdecyduj się na opcję artykułu spersonalizowanego specjalnie dla potrzeb Twojej marki.