Niezależnie od tego, czy prowadzisz tradycyjny sklep, czy też oferujesz swoje towary przez internet, na pewno regularnie korzystasz z usług kurierskich. Powinieneś więc zwrócić uwagę na to, że coraz więcej przedsiębiorców zaczyna szukać sposobu na obniżenie takich wydatków, gdyż ponoszą zbyt duże koszty związane z wysyłką paczek.

  1. Gdzie znaleźć najlepszy cennik usług kurierskich?
  2. Jak tanio wysyłać towar do klientów?
  3. Który kurier w Warszawie jest najtańszy?

Przede wszystkim musisz zrozumieć, że znalezienie tańszego kuriera to sposób na zaoszczędzenie dużych kwot. Warto więc to zrobić, szczególnie że jakość świadczonych usług wcale na tym nie ucierpi.

 

Gdzie znaleźć najlepszy cennik usług kurierskich?

W Polsce działa kilka tylko firm kurierskich, których oferta jest rzeczywiście atrakcyjna dla klienta. Oprócz niskiej ceny trzeba bowiem pomyśleć również o tym, aby firma nie robiła problemów z dostarczeniem paczek do mniejszych miejscowości, co niestety nie zawsze jest takie proste. Dlatego też, zanim podpiszesz umowę z kurierem, warto spotkać się z jej przedstawicielem i zapytać o szczegóły. Przy okazji można omówić cennik usług kurierskich, szczególnie że sklep internetowy, który każdego dnia wysyła wiele paczek na pewno otrzyma lepsze stawki niż ktoś, kto nadaje jedną przesyłkę tygodniowo. Jeżeli jednak obecnie nie możesz zagwarantować, że uda ci się wysłać więcej paczek, nie masz powodów do zmartwienia. Możesz po prostu zaakceptować takie warunki, jakie zaproponują ci pracownicy firmy kurierskiej, a jak sytuacja ulegnie poprawie, to po prostu poproś o przygotowanie nowej oferty. W większości przypadków nie ma z tym żadnego problemu.

 

Jak tanio wysyłać towar do klientów?

Dzięki zróżnicowanej ofercie firm kurierskich, możesz w dowolnym momencie spróbować przetestować nowe rozwiązania i wybrać takie, które będzie dla ciebie najbardziej opłacalne. Zamiast więc przepłacać, wysyłaj taniej! Dużą zaletą firmy kurierskiej oferującej najlepsze stawki jest to, że nie wymaga ona podpisywania wiążących umów. Klient deklaruje po prostu ilość paczek, jaką będzie wysyłał każdego miesiąca i na początku ma miesiąc próbnego okresu. Nawet jeżeli nie uda mu się osiągnąć zadeklarowanej ilości wysyłek, to nie poniesie w związku z tym żadnej kary. W kolejnych miesiącach sytuacja nie ulegnie większej zmianie i wówczas do umowy zostanie doliczonych kilka procent jej wartości za niewywiązanie się z deklaracji. Nawet uwzględniając takie dodatkowe opłaty, trudno jest znaleźć inną firmę kurierską, która oferowałaby tak atrakcyjne warunki i to od samego początku współpracy. W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z pracownikami biura obsługi klienta, którzy pomogą ci we wszystkich sprawach.

 

Który kurier w Warszawie jest najtańszy?

Chociaż na ostateczną cenę paczki wpływa wiele czynników: jej waga, wymiary, docelowe miejsce oraz to, czy przesyłka wysyłana jest za pobraniem, to już od wielu lat najtańszy kurier Warszawa pozwala klientom korzystać z niezwykle przystępnych cen. Doceniają to zarówno firmy, które dzięki temu mogą obniżyć wydatki związane z usługami kurierskimi jak i ich klienci, gdyż dzięki temu mogą taniej zamawiać ulubione produkty. Obecnie konkurencja w branży sklepów internetowych jest ogromna, dlatego też musisz mieć świadomość, że jeżeli będziesz oferował ceny zbliżone do konkurencji, ale jednocześnie nie zapewnisz potencjalnym klientom tanich przesyłek, to prędzej czy później zrezygnują oni z zakupów w twoim sklepie. Wystarczy jednak, że podpiszesz umowę z tanim przewoźnikiem, aby taka sytuacja nie miała miejsca.